Inzertní server akcí a slev | Projekty | TrhNapadu.cz

Inzertní server akcí a slev

1386 49%
Pro slevy už nemusíte na slevový portál. Vytvořili jsme inzertní server akcí a slev, kde to jde bez voucherů, kupónů nebo poukazů a co je nejlepší, BEZ PROVIZÍ z prodejů! Přijďte nás podpořit!

Dobrý den,


rád bych Vám nabídl možnou spolupráci ve formě investice do projektu B2C inzertního serveru akcí a slev, který jsem spustil 1.2.2018, je tedy již plně funkční.

Přípravy ke spuštění mi trvaly přibližně rok. Vychází z principu z toho, kdy podnikatelé a firmy, které chtějí propagovat své zlevněné produkty či služby koncovým spotřebitelům, tak činí s pomocí stále populárních slevových portálů. Sám jsem s nimi více než 6 let spolupracoval, a proto vím, jak jsou platby provizí slevovým portálům ve skutečnosti extrémně finančně náročné. Mým cílem tedy bylo vytvořit jiný koncept, který by dokázal oslovit jak podnikatelské subjekty tak zákazníky a nabídl určitou alternativu, bez všech těch voucherů, kupónů, poukazů, provizí atp.

Obchodní model:

Obchodní model vychází z dlouhodobého průzkumu slevových serverů a zkušeností podnikatelských subjektů i zákazníků při spolupráci s nimi. Přichází tedy s řešením, které by mělo podnikatelům v prvé řadě výrazně ušetřit a oběma stranám pak vzájemnou spolupráci maximálně ulehčit, zrychlit a zefektivnit bez zásahu třetí strany.

Podnikatelé za propagaci platí a) předem jednorázovou částku za určité období (max. 14 dnů), pohybující se v řádech stokorun bez ohledu na počty prodejů, nebo b) procentuální poplatek z prodeje, který si sami navolí v rámci affilliate sítí (vymyslel jsem a aplikoval zcela nový způsob propagace v rámci affilliate sítí, v tuto chvíli již spolupracuji se třemi největšími affilliate sítěmi). Náklady na chod a marketing by se měly ve fázi cca 1.000 inzerátů pohybovat okolo cca 30% z obratu.

Zákazníci pro využití akcí platí vždy přímo podnikateli, portál zde funguje jako jakási "výloha", kde si pouze vyberou akci, a jedním klikem kontaktují přímo podnikatele pro její využití. Celý proces uplatnění akcí je tak pro ně daleko rychlejší, snazší a především bezpečnější.

Od svého spuštění si tento koncept získává na velké oblibě. V tuto chvíli máme již cca 70 akcí a to přesto, že získávání inzerentů se věnuji cca 1h denně 1x za dva dny. Mám bohužel mnoho práce s ostatními náležitostmi projektu. Od inzerentů vím, že akce jsou zákazníky využívány. Ode dne spuštění 1.2.2018 do dnešního dne 22.3.2018 evidujeme dle Google Analytics 8.053 Uživatelů, kteří vykonali10.220 návštěv a zobrazili 21.123 stránek. Máme FB stránky s více než 500 sledujícími, děláme základní PPC a FB kampaně, soutěže na různých stránkách apod.

Důležité: V žádném případě v tuto chvíli není nutné či podstatné, aby zákazníci využívali akce inzerentů v takovém množství, jako na slevových serverech! Není to samozřejmě technicky ani možné, ale důležité je, že to není podstatné. Nyní stačí, aby inzerenti-podnikatelé věděli, že je portál další kanál, kterým mohou propagovat, a díky kterému ušetří na provizích slevovým serverům. Ve skutečnosti totiž stačí pouhých několik zákazníků a od hranice cca 1.666 Kč za zlevněný produkt či službu většinou dokonce jediný zákazník, který akci inzerenta využije a podnikatel již šetří za svou propagaci. Kompletní informace a čísla jsou předmětem dalších jednání s potenciálním investorem.

Koncept spolupráce a vize:
Hledám investora, který by mi pomohl tento projekt prosadit ve větší míře. Vzhledem k tomu, že jsem si nyní, během necelých dvou měsíců ověřil, že projekt může být funkční i s minimálními náklady, chci ho posunout dále - kancelář, zaměstnanci, reklama atd.


Konkrétní podmínky případné spolupráce záleží na oboustranné domluvě a vše je otevřené. Mým prvotním cílem je zafinancování kroků, nutných ke správnému posunu, tzn. otevřít kancelář se 3 - 4 zaměstnanci, zafinancovat brandovou kampaň a PPC kampaně, doladit UX a SEO prvky a dostat tento projekt mezi podnikatele i potenciální zákazníky, stále přidávat další a další inzeráty a opakovat ty již zveřejněné. Tímto způsobem se lze během několika málo měsíců dostat na cca 1.000 inzerátů s průměrnou měsíční cenou 900 Kč bez DPH za inzerát + provize z affilliate programů.

Předem děkuji za posouzení a Vaší případnou nabídku. 

od 500 000 Kč
do 2 000 000 Kč
Projekt neobsahuje žádné novinky.
Projekt neobsahuje žádné příspěvky v diskuzi.

Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Confirm