Crowd rating | Nápady | TrhNapadu.cz

Crowd rating

Autor nápadu: Trh Nápadů
4185
Ratingové agentury jsou dost často nepřesné, jejich výsledky zavádějící a můžou mít tendence podléhat různým tlakům a nabídkám, pro některé lidi jsou dokonce přítěží globální ekonomiky.

Možná je na čase vytvořit platformu, kde o ratingu velkých firem budou rozhodovat jejich zaměstnanci, vysokoškolští profesoři a zákazníci těchto firem, nebo prostě jen vybraní lidé z davu.

Obchodní model je jasný, za rating se platí nemalé částky, otázkou je, kdy by výsledky těchto ratingů začly být obecně uznávány.

Diskuze:

2.1.2014 12:25
Otázkou zůstává, zda-li zaměstnanec napráší svého zaměstnavatele, zvlášť když má ve smlouvě mlčenlivost...
1.3.2014 09:57
:) jasně, pokud to zaměstnanec bude mít vysloveně zakázáno, tak né, nicméně zaměstnanci by byli jen jedna možná skupina hodnoticích...

Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.

Confirm